Vježbe za oblikovanje nogu

Višak kilograma u nogama velikim dijelom nastaje zbog prekomjerne težine u cijelom tijelu. 
Kod pretjeranog masnog tkiva u nogama koje je nastalo zbog debljanja, najbolje vježbe za oblikovanje nogu, pravilno toniranje i jačanje su kardiovaskularne vježbe. 
Pošto je gotovo nemoguće izgubiti masno tkivo u samo jednom dijelu tijela, navedenim vježbama ćete ravnomjerno gubiti kilograme po cijelom tijelu.

1. VJEŽBE ZA NATKOLJENICE

- Čučnjevima ćete popraviti izgled gornjeg dijela nogu, bokova i stražnjice.
Čučnjevi za unutarnji dio bedara se rade sa malo raširenim stopalima, dok sa skupljenim nogama radite na vanjskom dijelu bedara.
- Prilikom čučnjeva bitno je da se u bokovima malo nagnete naprijed. Efekt vježbi na svoje noge možete pojačati tako da u svaku ruku stavite bučicu od 1 - 2 kilograma ili malo jači uteg koji ćete držati na ramenu dok radite čučnjeve.
- Napravite svakodnevno po 3 serije od 10 - 15 ponavljanja.

2. VJEŽBE ZA POTKOLJENICE

- Zakoračite s jednom nogom prema naprijed i držite u tom položaju 5 - 10 sekundi, a nakon prve noge isto napravite sa drugom.
- Napravite 5 - 10 ponavljanja sa svakom nogom.

3. VJEŽBE SNAGE

- Dodatno osnažite vaše noge uz pomoć fitnesa, preporučljivo raditi vježbe na spravama koje su namjenjene isključivo za noge.


4. AEROBNE VJEŽBE 

- Za ovaj vid nemate potrebu otići u teretanu, a uz to aerobne vježbe imaju izrazito pozitivan učinak za smanjenje masnog tkiva na cijelom tijelu, te jačanje i oblikovanje nogu.
Ovaj vid vježbanja sagorijeva i po nekoliko stotina kalorija po satu, ovisno za koju aktivnost se odlučite.
- Naprimjer, vožnja bicikla ležernim tempom od 10 km/h sagorijeva otprilike 300 kalorija po satu. Međutim ukoliko se brzina poveća na brzinu između 12 - 13.9 km/h sagori se i do 560 kalorija po satu, prema NutriStrategy.
- Potrebno je najmanje 150 minuta svaki tjedan aerobnih aktivnosti, da bi one imale efekt na smanjenje vašeg tonusa nogu i masnog tkiva općenito.



10 komentari:

  1. Anonimno10:13

    ovo je super ja sam smrsavila 10 kg ovo mi je stvarno pomoglo ko jos nije probao ovo neka se odma primi posla stvarno je super ko ima vise kg i zeli smrsaviti ovo mu je odlicna ideja <3<3<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako ste smrsvili..mozete mi reci..sta te sve vjezbali HVALA

      Izbriši
  2. Anonimno15:58

    koliko dugo ti je trebalo za tih 10 kg?

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimno10:23

    Probajte vježbat sa Jillian Michaels 30 days shred.Odlične vježbe,ja sam smršavila 5kg u mj.dana i još sam se utegnula pa sam izgledala mršavije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimno16:51

      mozesli mi molim te dati link tih vjezbi...ajde molim te ja pokusavam smrsati dugo vremena...,sve sam probala moguce djete ali nista...hvala

      Izbriši
  4. Anonimno16:29

    Mozete li mi reci da li je stetna najlonska folija,za trcanje?

    OdgovoriIzbriši
  5. Obučete tenisice i izađete trčati, sve ostalo nije zdravo.

    OdgovoriIzbriši
  6. No, ako se ne prilagodi i prehrana onda badava svo vježbanje.
    Jer, samo jedna kraftna može vam pokopati 60 min treninga!

    OdgovoriIzbriši
  7. Nebih se složio s tobom Alexandra, pravi pristup vježbanju čini čuda.

    OdgovoriIzbriši
  8. Anonimno13:17

    zelim smrsati u nogama pod hitno ,kako molim vas pomozite

    OdgovoriIzbriši

 

Copyright @ 2013 Saznaj kako smršaviti.