Brži metabolizam = brže skidanje kila za 20 - 50%

Zašto je brži metabolizam = manje kila?

Standardnim načinom prehrane, za doručak ništa, na poslu nešto nabrzinu, onda za ručak se najedete praktički za cijeli dan, a onda vas uhvati glad za večeru te se i tada najedete, većinom tik prije spavanja. Na taj način je metabolizam naštiman da radi najsporije moguće te u svakom slučaju protiv vas, ukoliko vam je cilj smršaviti, a pretpostavljam da je.
Vježbanje će pomoći u skidanju suvišnih kilograma, a isto tako i pravilna prehrana, ali brži metabolizam će svemu tome dodati jednu novu dimenziju. Tim ćete povečati brzinu skidanja kila za 20 - 50%.


KAKO RADI USPORENI METABOLIZAM

Usporeni metabolizam radi tako da se višak unesene hrane skladišti u zalihe (mast). Kada imate jedan veliki obrok dnevno i male obroke koji nisu ravnomjerno raspoređeni, vi tada vašem organizmu šaljete poruku da neće ravnomjerno dobivati hranu. Tim slijedom organizam večinu viška skladišti u zalihe, a ponekad i ono što nije višak, radi straha da neće na vrijeme dobiti unos te se na taj način osigurava. Stoga i dolazi do gladi prije spavanja, koja vas tjera da se uhvatite frižidera, iako ste se fino najeli za ručak. To je iz razloga što je organizam već skladištio jedan dio te sada traži novi unos hrane.

Ukoliko smatrate da ste pojeli dovoljno hrane tokom dana, a navečer vam se opet traži da pojedete nešto. sada znate u čemu je kvaka.

KAKO RADI UBRZANI METABOLIZAM

Ubrzani metabolizam radi tako što sav višak hrane izbacije van, a ne kao kod usporenog da zadržava i skladišti u zalihe.Tako organizam iz hrane izvuće sve ono što mu koristi bez da zadržava višak od straha da neće na vrijeme dobiti novi unos.
Ubrzani metabolizam je naučen da će dobiti hranu na vrijeme te da se nemora brinuti za raspoređivanje i skladištenje, nego uzme što mu treba i ostatak izbaci van.

KAKO SAM UBRZAO SVOJ METABOLIZAM

Svoj metabolizam sam ubrzao tako što sam počeo jesti svaki put kada osjetim da sam gladan.Nisam jeo nikakev velike porcije, nego sam tim pristupom čak i za ručak počeo jesti manje.
Da bi to mogli izvesti je poželjno da pri ruci imate uvijek nešto za pojesti. Ono što sam ja radio je da sam uvijek sa sobom imao orašastih plodova, energetske pločice, neko voće (po mogućnosti jabuke i bilo što drugo što sadrži vlakna je super stvar)  a i sendvić do dva spremljeni doma isto tako mogu pomoći da se ubrza metabolizam. Osobno sam veči dio svojih međuobroka sastavio od kikirikija i jabuka.
- Ovdje je bitno da pođete osluškivati svoj organizam, a kada vam da signal, tada pojedite nešto. Isto tako je bitno da se ne prejedate, nego da ubacite nešto i to je to.

Da ne zaboravim naglasiti: kretanje je ovdje isto tako jedan bitan sastojak, koji pospješuje ubrzavanje metabolizma. Osobno idem trčati 3 puta tjedno, a vi izaberite ono što vama odgovara.

KOLIKO TREBA VREMENA DA BI SE UBRZAO METABOLIZAM

Meni je navedenim pristupom trebalo tjedan dana da osjetim promjene, a već nakon dva tjedna sam počeo uviđati promjene i na kilaži. Znaći nećete morati puno čekati, što je super!

DALI TREBATE JESTI VIŠE DA BI UBRZALI METABOLIZAM

Nema potrebe da jedete više, ali gledajte da ono što pojedete tokom dana rasporedite na cijeli dan, po mogućnosti na 5 manjih obroka. Koje ćete jesti svaki put kada osjetite da ste gladni.

KAKO ZNATE DA VAM SE UBRZAO METABOLIZAM

Onog trenutka kada uvidite da češće idete na WC, tada znate da ste uspjeli ubrzati metabolizam.

JESAM LI BRŽE POČEO SKIDATI KILE KADA SAM UBRZAO METABOLIZAM

Kao što sam već ranije naveo na blogu, a to je da sam u prošloj godini skinuo nekih 7 - 8 kila, bez da sam vodio brigu o bržem metabolizmu. Mislim, jesam vodio brigu o prehrani, ali ne toliko o tome koliko često jedem i o rasporedu obroka. Jest da sam skinuo fin iznos kila, ali su rijetki primječivali promjenu na meni. Odnosno oni s koji su me češće viđali gotovo da nisu uviđali promjenu, iako je kroz godinu u pitanju bilo 7 - 8 kila manje.

Dok sam u ovu godinu krenuo sa više obroka dnevno, poprilično sam ubrzao metabolizam te su i ljudi koje češće viđam počeli primjećivati da sam smršavio. Dok i sam bolje uviđam promjene na bolje od kad sam ubrzao metabolizam.

Nemoj čekati, nego iskoristi ovo i brže ćeš smršaviti. Kako smršaviti je ono što te zanima, a ovo je odgovor koji tražiš!

0 komentari:

Objavi komentar

 

Copyright @ 2013 Saznaj kako smršaviti.