Kako sam ostao sit i riješio se kilograma u dva tjedna

Sada će mnogi pitati dali je to uopće moguće! Jer kako znamo, svi govore da treba gladovati da bi se izgubili kilogrami. 
Jesti manje hrane je jedan od naćina da se izgube kilogrami, ali jesti gotovo iste količine hrane je drugi revolucionarni naćin za gubljenje kilograma.

Ovaj drugi naćin, jesti iste količine hrane i izgubiti kilograme, sam osobno išao testirati i pogodite što, izgubio sam kilograme.
Pošto volim jesti dobro i mrzim gladovati, razradio sam interesantnu strategiju, koja je dosta logična i donosi rezultate, ali malo ljudi obrača pozornost na nju.


S vama ću sada podijeliti kako sam to postigao:
Otišao sam u shoping i umjesto da sam kupovao mesne odreske od svinjskog mesa, krumpir, majonezu...
- ovaj puta sam svoju košaricu napunio drugim namirnicama. Košarica je imala iste količine namirnica, ali namirnice su bile drugačije nego obično (krumpir, mesni odresci od svinjskog mesa...)

Ovaj puta sam mesne odreske, krumpir, tjestenina...zamjenio slijedečim namirnicama :

a.) panirani kolutići od lignji 400 dkg
b.) panirani špinat 300 dkg (4 kom)
c.) pileći bataci i zabataci ( 2 kom)
d.) panirano povrće 300 dkg (10kom)
e.) carsko povrće 450 dkg (usitnjena mrkva, brokula, cvjetača)
f.)  fileti od soma 500 dkg (2 kom)

Tako da sam umjesto mesnog odreska i krumpira ovaj put složio:

1.DAN

Doručak

- 1/3 lignji - priprema 6 - 8 minuta na ulju
- kruha po potrebi

Ručak
- dva panirana  komada špinata - (umjesto mesa)
- 225 dkg carskog povrća - malo zasoljeno, pomješano sa vrhnjem (umjesto krumpira)
- kruha po potrebi
Večera

- nekoliko komada voća 
Ukoliko se doručkuje i ruča, za večeru se neće imati porebu pretjerano jesti, jer ćete biti relativno siti.

2. DAN

Doručak

- 5 kom paniranog povrća na ulju - priprema 6 - 8 minuta

Ručak

- 1 skuhani batak, u vodu u kojoj kuhate batak slobodno ubacite malo ulja - (umjesto pečene piletine)
- vodu od skuhanog bataka iskoristiti za juhu i u nju ubaciti 225 dkg carskog voća
- kruha po potrebi

Večera

- mix sa voćem - jabuka, banana

Za ostale dane slobodno ubacite malo svoje kreativnosti. Izradite mixeve sa priloženim namirnicama.
- Što se tiče doručka, tu nekada možete ubaciti i pržene kranjske, mesni odrezak (ali to samo za doručak, nikako za ručak ili večeru, jer tada preporučena prehrana nema efekta.).
Jako je bitno da imate pravilan raspored obroka, jer to ima jako veliki utjecaj prilikom skidanja kilograma.

Prakticirajući navedene namirnice sam ostao izrazito sit, nisam bio gladan. Ali sam unijeo lakšu i bolje probavljivu hranu, sa manje kalorija.
U dva tijedna sam skinuo osjetan broj kilograma. Moram vam reći da sam od sada odlučio maksimalno prakticirati ovaj vid prehrane, jer su rezultati brutalni, a konstantno sam sit i još uz to hranim se zdravo!

0 komentari:

Objavi komentar

 

Copyright @ 2013 Saznaj kako smršaviti.