Kako se riješiti blijedog lica

Kako se riješiti blijedog lica
Napravio sam nekoliko izmjena u svojoj prehrani i pokazalo se kao pun pogodak. Zanimljivo kako male promjene, kroz neko vrijeme koje nije tako dugo, mogu učiniti vidljive promjene.

Kako se riješiti blijedog lica? Ima više metoda, a ja sam otkrio onu koja je povezana sa prehranom. Nisam išao ništa ciljano tražiti, nego sam proučavanjem prehrane i uvođenjem nekih promjena u prehranu, nakon nekog vremena došao i do toga da mi je lice dobilo boju kakvu treba imati.
Nije bilo pretjerano blijedo, ali ipak je bilo dosta blijedo. Osobno se nisam time zamarao, jer mi nije prestavljalo nikakav problem, al moram priznati da mi se nakon uvedenih promjena u prehranu, više sviđa ovako rumenije lice.

GLAVNI RAZLOZ BLIJEDOG LICA

Neki od glavnih razloga za blijedo lice su u prehrani, što u manjku unesenih kalorija, a što zbog manjka unosa namirnica koje su zaslužne za željeni pigment. Kada unosite manjak ili uopće ne unosite namirnice, koje daju pigment koži, tada dolazi do blijedog lica, kao nus produk vaše prehrane. Dok nedovoljan unos kalorija dovodi do pada imuniteta, što isto tako dovodi do blijedog lica.

Stoga je moja preporuka da vodite brigu o jednom i o drugom razlogu koji dovode do blijedog lica. Osobno sam poveo brigu o jednom i o drugom. Dok sam proučavanjem došao do dvije moćne namirnice koje imaju brutalan utjecaj na bolju vašeg lica.

KAKO SE RIJEŠITI BLIJEDOG LICA

Opskrbite se povrćem ciklom i mrkvom. Iako cikla ima presudan utjecaj na bolju lica, tako bih preporučio da u svoju prehranu ubacite ciklu, kao salatu koju ćete jesti jednom dnevno. Nebitno uz koji obrok ćete jesti, ali je bitno da bude na meniju jednom dnevno.
- Možda je to ekstrem, ali ukoliko imate jako blijedo lice, tada je definitivno poželjno jednom dnevno jesti ciklu. Osobno ne jedem svaki dan ciklu, ali 4 - 5 puta tjedno sigurno jedem u zadnjih mjesec dana.

Počeo sam ciklu jesti radi izdržljivost, ali proučavajući neke članke na netu, sam vidio da je zaslužna i za pigment lica. Što isto tako mogu potvrditi na svom primjeru, koji me je ugodno iznenadio.

DA NEBI SVE BILO BAJNO I KRASNO, POSTOJI JEDNA STVAR KOJA SE POBRINULA ZA TO

Cikla je odlična za promjenu pigmenta lica, ali kao i u svemu drugome, pretjerivanje u prejedanju s ciklom  nije dobro.

Stoga je moja preporuka maksimalno jesti kao jednu porciju salate dnevno. Doručak, ručak ili večera, osobno smatram da je nebitno, pošto i sam ne razmišljam o tome, nego jedem kada mi dođe. Ono što je bitno je, da je jedete jednu porciju dnevno i da ne pretjerujete. Isto tako, nema potrebe da jedete đinovske porcije, nego ono čisto normalne porcije.

Stoga ukoliko se želite riješiti blijedog lica, onda se uputite prema nekom shooping centru i opskrbite se ciklom. Jedite je svakodnevno, imajte strpljenja i već za 2 - 4 tjedna ćete vidjeti pozitivne rezultate!

0 komentari:

Objavi komentar

 

Copyright @ 2013 Saznaj kako smršaviti.