Stanem na vagu i pojavi se smješak, a nakon 2h stanem ponovno i doživim blagi šok


Prije nekih 2 mjeseca sam bio u stanju, gdje sam shvatio da imam viška kilograma. Što je izazvalo blagi šok kod mene, a to je dovelo do toga da se primim posla i riješim se tih kilograma koji su višak.

U mjesec dana sam skinuo cca 6 kila s tim da sam se vagao jednom tjedno. Svaki tjedan je vaga pokazivala manje...dok jedan dan skoro nisam upao s vage, kada sam pogledao cifru...Sva sreća pa sam se vagao taj dan dva puta u razmaku od dva sata, neznam zbog čega sam to napravio, ali jednostavno sam to napravio.

Prvi puta kada sam stao na vagu, vaga je pokazivala napredak od 1,5kg u odnosu na prošli tjedan. Dok je drugi puta nakon 2h pokazivala da čak imam više kilograma nego kada sam se vagao prije tjedan dana.

Sjedim ja tako i razmišljam šta je pošlo po zlu, da je prvi put pokazala cifru bez napretka jako bih se zabrinuo, jer bih smatrao da nešto radim krivo. Dok sam ovako znao da sam sigurno postigao napredak, ali da nešto ne štima.
- Razmišljao sam cijelu noć o tome što je dovelo do razlike u kilogramima, a razlika je bila 2 kg, a to nije malo.

Onda dolazim do otkrića da sam u tih dva sata, između dva vaganja, bio izrazi žedan i popio sam više od dvije litre vode. Tako da sam osjetio izrazito olakšanje i radost. Znajući da tih dvije kile nisu salo, koje se stvorilo u roku od dva sata, nego voda...

Ako radite na smanjenju kilograma i vaga pokaže začuđujuće brojke, možda ste ipak napravili pomak, ali je neki drugi detalj u pitanju i radi toga vaga pokazuje nešto što ustvari nije realno!

0 komentari:

Objavi komentar

 

Copyright @ 2013 Saznaj kako smršaviti.