Hrana koja obiluje nutrijentim vam pomaže da manje jedete i brže mršavite


Hrana koja obiluje nutrijentim vam pomaže da manje jedete i brže mršavite
iz razloga što vaš organizam opskrbljujete sa svime što mu je potrebno i iz tog razloga vaš organizam traži manji unos hrane to jest osjećate se sitijima uz manje hrane.

Osobno sam se u zadnje vrijeme više orijentirao na prehranu i uočio sam da pristup sa prehranom koja obiluje raznim nutrijentima mi omogučuje da unosim manje količine hrane, a da se bez obzira na smanjeni unos osjećam sitije te da samim time pospješuje mršavljenje.

Nutrijenti koji su bitni i koje vaša svakodnevna prehrana treba sadržavati su slijedeči:

- Proteini
- Ugljikohidrati (složeni ugljikohidrati imaju prednost)
- Masti
- Vlakna
- Vitamini
- Minerali

Ukoliko u svakom vašem obroku uspijete unijeti uravnoteženu količinu svih navedenih nutrijenata, tada ćete imati smanjenu potrebu za prejedanje.

Recimo ukoliko pojedete jednu cijelu čokoladu, koja sadrži preko 500 kalorija, tada ćete s tom jednom  čokoladom unjeti gotovo 1/3 dnevnih kalorija, a sve to bez da ste unjeli nešto posebno hranjivo u svoj organizam. Samim time ćete u relativno kratkom vremenu imati, nakon što ste pojeli čokoladu, imati potrebu za novim obrokom.
- To je iz razloga što vaš organizam, bez obzira što je dobio više od 500 kalorija, i dalje osjeća deficit u hranjivim stvarima i samim time traži da ih se unese.
- Ukoliko ste u prvom dijelu dana unijeli večinu nutrijenata, tada će vam red čokolade biti sasvim dovoljan i nećete imati potrebu da se prejedate sa čokoladom.

Dok recimo da ste si složili obrok od 50 grama cijelovitih žitarica sa dodatkom orašastih plodova u mlijeku bi ste unijeli manje od 200 kalorija, ali bi prošlo puno više vremena nego kada je u pitanju čokolada, kada bi ste ponovno osjetili potrebu za novim unosom hrane.
- Osobno bih rekao da je organizam dobio manje kalorija, ali je pogođeno više nutrijenata koji su uneseni te samim time vaš organizam nema potrebu da traži još nešto, kada je večina toga zadovoljena s tim jednim obrokom, koji sadrži manje kalorija, ali puno širu lepezu nutrijenata koji su potrebni organizmu za što bolji rad.

Pristupom sa unosom više nutrijenata po obrocima sam u zadnji mjesec dana skoro pa izbacio kruh iz prehrane, koji sam do nedavno koristio u velikim količinama. To sa postigao tako da se time nisam niti opterečivao, jedino čime sam se opterečivao je to da mi svaki obrok sadrži što više nutrijenata, po mogućnosti od svega po malo. Što je s vremenom, odnosno u zadnjih jedan i pol mjesec ,dovelo da mi u stanu stoji jedan mali talijan kruh, koji sam kupio prije tri dana, a ostalo ga je još pola. Dok sam prije nekih mjesec dana jeo gotovo cijeli kruh srednje veličine dnevno.

Ukoliko unosim što više nutrijena po svakom obroku kroz cijeli dan to mi isto tako omogučuje da navečer mogu komotno jesti samo voće i povrće te da nemam potrebe za natrpavanje teškom hranom, a samim time niti potrebu za otvaranjem frižidera. Ovdje malo muljam, ali samo kod otvaranja frižidera, kako mi voće i povrće stoji u frižideru, tako ga onda moram otvoriti u večernjim satima. Samo što ovaj puta jedino čega se primim je voće i povrće. U ovim toplim danima mi paše hladnije pa ga stoga držim u frižidru, a i duže mi ostaje sviježije.

Jedino vrijeme kada osjetim potrebu za natrpavanjem u večernjim satima je u dane kada sam se sladije hranio preko dana, odnosno kada sam kranom unosio manje nutrijenata. To riješim tako što pojedem više od kile voća ili povrća u 2 - 3 navrata. Samo onda već idući dan pazim kako ću se hraniti tokom dana te samim time taj drugi dan stvari vratim na normalu ukoliko sa se pravilno hranio tokom tog dana i navečer više nemam potrebu za natrpavanjem.

0 komentari:

Objavi komentar

 

Copyright @ 2013 Saznaj kako smršaviti.