Kako napraviti ukosnu kavu

Napraviti kavu nije problem, ali napraviti ukusnu kavu je već nešto drugo. Mi ćemo vam u ovom postu objasniti kako napraviti ukusnu kavu. I to ne uz pomoć aparata za pravljenje kave, nego bez aparata. Sad se neki mogu pitati kakve veze pravljenje kave ima sa temom kako smršaviti, ali vjerovali ili ne, ima i te kakve. Kava vam posješuje topljenje masnog tkiva prilikom vježbanja. Previše kave naravno nije dobro, ali u nekim razumnim količinama, do 2 šalice dnevno, je ok.

Kako redovno ispijam kavu, a isto tako volim popiti finu kavu u bircu. Što je bilo malo teže kad sam si sam pravio. Kava je bila ok, al nije imala onaj šmek. Stoga sam neki dan išao istraživati kako napraviti ukusnu kavu te sam naišao na mnoštvo korisnih informacija. Odlučio ih isprobati i bio sam oduševljen okusom. Ista kava, iste namirnice, a opet razlika nebo i zemlja. Krenimo sa objašnjenjima:

Čista posuda za kavu 

Ovo možda zvući glupo za objašnjavati, al ipak ćemo naglasiti i to da posuda u kojoj ćete spremati kavu treba biti čista.

Jačina vatre

Osobno sam prije stavljao na najjače dok voda ne krene kipiti te sam onda dodavao kavu. U ovoj metodi se taj dio drastično mjenja. Neka jačina vatre bude 4 - 6.

Količina kave

Na dvije velike šalice kave stavite 3 male žlice kave.

Kada staviti kavu

Kavu stavite kada voda bude mlaka te onda mješajte dok se ne pođu stvarati mjehurići. Netreba cijelo vrijeme mješati, ali je svakako dobro da budete kraj štednjaka dok kuhate i da svakih 10ak sekundi promješate. Kada se pođu stvarati mjehurići skinite kavu te poslužite.

 Još neki dodatci

Da bi izvukli maksimum iz okusa, još je dobro koristiti filtriranu vodu. možete koristiti kupovnu flaširanu vodu od renomiranih proizvođaća, koji se neće dopuštati egzibijije ili se možete koristiti filterom za pročišćavanje, koji možete kupiti za kućnu upotrebu.Voda iz slavine u sebi sadrži razne dodatke, koji negativno utjeću na aromu i okus.

Napomena

Zaboravite na kipuću vodu. Kipuća voda uništava aromu kave. Dok ćete navedenom metodom dobiti punoću okusa kave. Neće biti gorčine, nego ćete dobiti savršeno ukusnu kavu.

Mlijeko (mlijeko neka bude vruće, jer ćete tako dobiti još jedan detalj, koji će pospješiti okus i aromu) i šečer dodajte po želji!

0 komentari:

Objavi komentar

 

Copyright @ 2013 Saznaj kako smršaviti.